2011/01/30

Euskaraz? (1)

... edo beti justifikatzen ibiltzeak, nire onetik ateratzen nauean...

Nun nahi, ama bat bere haurrarekin,... euskaraz ari dira.
Hirugarren bat agertzen da eta entzuten ditu. Elkarrizketa abiatzen da.

Emazteak:      Euskaraz ari zara zure haurrarekin?
Nik:                 Bai.

Emazteak:      Beti?

Nik:                 Bai.

Emazteak:      Ahhh... (zalantza bat duela dirudi, epaitzen nau? Nardatzen hasia naiz, ondotik  letorkeena entzun aitzin...)Ontsa da, baina frantsesez ez diozu ele egiten?

Nik:                 Ez. (Nardatua naiz)

Emazteak:      Ez zira beldur, gero... frantsesa beharko du...edo nahastea...

Nik:                 Zure haurrari barazkiak erosten dizkiozunean? Zer erosten diozu? Atzematen duzun       barazkirik hoberena, freskoa, ona, ahal bada baratzekoa? Ala erosten dizkiozu edozein?

Emazteak:      A, ez!! Erosten diot hoberena nire haurrari, bistan dena, alta baratzerik ez dugu. Zergatik?
Nik:                E be, nik berdin egiten dut. Hoberena iduritzen zaidana ematen diot nire haurrari.


Elkarrizketaren bukaera.

iruzkinik ez: