2011/02/18

Euskaraz ? (4)


.... edo nire onetik ateratzen nautenen seriean beste bat...

Itxarongela batean, euskaraz ari naiz telefonoz lagun batekin. Ondokoak azkon buru bat eginez behatzen nau, zeptikoa da:

Gizonak:      Zein hizkuntzetan ari zinen?
Nik:              Euskaraz.
Gizonak:     A! … Norekin aritzen zara euskaraz?
Nik:             denekin. Lagunarekin, lankideekin. Denekin.
Gizonak:    hori ezinezkoa da... Ez beti.
Nik:            Bai. Bistan da.
Gizonak:    adibidez, zure bizikidearekin? Bai? Baina ez gai guziez. Ezin da.
Nik:            zergatik ezin?
Gizonak:    Ba, gai batzuekin ezin baita...Seriosak direnean... Hitzak ez dira euskaraz, hizkuntza ez da modernoa. Euskaraz aritzen ahal da, bon, gauza sinpleak, etxean eta hola... Ezin da. 

(Hain segur eta mespretxagarria da, ez diodala barkatuko)
 
Nik:            Uaa ah ah ah... Bai, arrazoin duzu, ezin denean eskuekin, keinuekin mintzatzen gara edo marrazkiak eginez... Eta telefonoa duela gutxi erosi nuen e... Orain arte, su bat egin eta ke-laino bidez komunikatzen nuen besteekin.
Gizonak:    Trufatzen zira?
Nik:            Trufatzen ez, erraten dizudana da, modernoa ez den bakarra, zu zirela.

Elkarrizketaren bukaera.

iruzkinik ez: